7 Ağustos 2018 Salı

BİR ŞİİR...


                                           Bugün çay bahçesine gittim.
                                    İki çay söyledim.
                                    Garson şaşırdı;
                                    Ama bir kişisiniz, dedi
                                    Ters ters baktım.
                                    Diğeri yüreğimdeki için, dedim
                                    Sağ olsun,
                                    Bir demet papatya 
                                    Getirdi koydu masaya.
                                    Bu ne dedim
                                    Şaşırdım.
                                    Yüreğinizdeki gönderdi, dedi
                                    Güleyim mi kızayım mı bilemedim...
                                         (Hüseyin Boyoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder