30 Ekim 2015 Cuma

OZAN OKTAY'IN ŞİİR KİTABI...

         Ozan Oktay’ın “Kapalı Alan Hataları” adlı ilk şiir kitabı Komşu Yayınevi’nden çıktı. 3 Temmuz 1989 yılında İstanbul’da dünyaya gelen Ozan’ın bir yaşında engelli olduğu anlaşıldı. Geç başladığı eğitim hayatına açık lisede devam ediyor.
         Ozan Oktay, “Burada anlattıklarımın gerçekle bir ilişkisi olup olmadığının ayrımına varamadan yazmaktan korkuyordum. Şunu çok iyi biliyorum ki, ben onları büyülü bir aynanın içinde gördüm ve ayna dumanlıydı. Ben ayna kısmını yazmayı deneyerek yeni kusursuzluk parçaları bulabilirim. Her ne kadar kusurlu olma hali yazının doğasında olsa da. Ne olursa olsun olguları denetim altında tutmaya çalışırız. Olgunlaşma evresi sancılı geçse bile her defasında dışarı çıkmanın yolunu bulmuştur o ‘engin olgunlaşmış düşüncemiz. Yalnızlık korkusunu ve engellenme korkusuyla yaşama duygusunu bir kenara bıraktım. Neydi beni engelleyen: hiçbir şey” diyor.

Bilmiyor gibisin;
Biz celali kaldıramayız
Tufana dayanır mı sırça aşkımız?
Kıyamete giden şu yolda:
Kuru ardıç dalında salımız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder