11 Ağustos 2012 Cumartesi

"DÖNERCİ CEVO"...

                                             Kozyatağı'nın "Dönerci Cevo"su...
           Kozyatağı’nda şanslı bir kedi… Geçirdiği bir kaza sonucu sağ arka ayağı kırılan kediye emlâkçı Erdoğan Sarak sahip çıkarak; adeta “babalık” yapıyor. Erdoğan Sarak, “Cevahir” adını verdiği kedinin kaza sonrası yürüyemez hale geldiğini belirterek, “Yakınımızda bir veteriner vardı ona götürdüm, sağ arka ayağına platin taktırdım. Şimdi eskisinden daha sağlıklı… Adını kısaltarak 'Cevo' diye çağırdığımız Cevahir’i artık Şaşmaz sitelerinde sevmeyen ve tanımayan yok” dedi.
                                      Cevo'ya "babalık" yapan Erdoğan Sarak
         Sarak, yürüyemez olduğu sıralarda hazır yemekler sunduğu altı yaşındaki Cevo'nun ağzının tadını bildiğini, döner ve sosisten başka bir yiyecek tanımadığını da anlatarak, “Cevo her öğlen 100 gram döner yer; saatini de kaçırmaz. Akşama doğru da sosis ziyafeti çekiyorum. Ben ona o da bana alıştı. Sevmediğim kötü bir yanı var; güvercinlere pusu kurması… Bir keresinde masanın altında yakaladığı bir güvercini tam boğacakken elinden zor kurtardım” diye yakındı. 
         Cevo, sokaklarda itilip kakılan, kovalanan, çöp konteynırlarında yiyecek bir şeyler bulabilmek için her türlü tehlikeyi göze alan talihsiz kedilerin halini bir düşünebilse, ya da görebilse o kötü huyundan belki vaz geçer, ama sonuçta “Cevahir”de olsa o bir kedi…
(Yazı ve fotoğraflar: Süleyman Boyoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder