10 Ocak 2012 Salı

GAZETECİ-YAZAR EMİN KARACA

                                             (Fotoğraf:Süleyman Boyoğlu)   

                                        EMİN KARACA İLE TV PROGRAMI ÜZERİNE:
       
         Günümüz görsellikler çağı. O nedenle yazılı basında uzun zamandır diyeceklerimi dedikten sonra bir televizyon programı yapmak içimde bir ukde idi. Benim söyleyecek şeylerimin olması, YOL televizyonunun da “Buyurun bizde söyleyeceklerini sınırsız engelsiz biçimde söyleyebilirsiniz” daveti üzerine bu kanalda “Emin Karaca ile Unutmadan” programını beş haftadır sürdürmekteyim.
         Benim bir yapımcı firmam ve ekibim var. Onların da yardım ve katkılarını alarak bu programı gerçekleştiriyorum. Belgesel sinema üzerine çalışan “Günebakan” firması ve başındaki Ayşe Ayben Altunç ve Bülent Yarbaşı adlarındaki genç arkadaşlarımın deneyimlerinden ve pratiklerinden yararlanarak programımı sürdürüyorum.
        Konuklarımı seçerken ilk planda benim birebir tanıdığım kişiler oluyor. Bu bir süre daha böyle devam edecek. Sonra konuk ve konuyu genişleten bir espriye doğru gideceğiz…  Ancak kamuoyunun da bildiği gibi bu tür programların sürmesi ve uzun ömürlü olması sponsor desteğine bağlı…
        Konuk ve konu sürprizim olacak önümüzdeki haftalarda. Hiçbir televizyon kanalının hem konu olarak ekranına taşımayacağı, hem de konuk olarak çağıramayacağı kişiler olacak.
         Gazeteci-yazar Emin Karaca’nın “Emin Karaca ile Unutmadan” programı her hafta Cuma akşamları YOL TV’de saat: 20.30'da yayınlanıyor. Programın tekrarı ise Pazar günleri gündüz kuşağında yer alıyor.
(Süleyman Boyoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder