12 Mart 2012 Pazartesi

ŞENER, ŞIK, ÇAKIR VE MUSLUK TAHLİYE OLDU...

                                           

      Milliyet gazetesi muhabiri, Posta gazetesi köşe yazarı Nedim Şener, gazeteciler Ahmet Şık, Sait Çakır ve Coşkun Musluk tahliye oldu. İstanbul 16 Ağır Ceza Mahkemesi Odatv davası kapsamında tutuklu yargılanan  gazeteciler, bir yılı aşkın bir süredik tutuklu bulunuyordu.  Mahkeme heyeti, Şener, Şık, Çakır ve Musluk'un tahliyeleri yönündeki karara gerekçe olarak, “suç vasfının değişme ihtimali” ve “tutuklu kaldıkları süre”yi gösterdi. Mahkeme aralarında Yalçın Küçük ve Soner Yalçın'ın da bulunduğu 6 tutuklu sanığın ise tutukluluk halinin devamına hükmetti.
     Silivri Cezaevi çıkışında gazetecilerin sorularına yanıtlayan Nedim Şener, "Cezaevine girerken de Hrant için, adalet için demiştim, Hrant için adelet için diyerek çıkıyorum. İlk haberim Hrant Dink'le ilgili olacak" dedi. Şener, en çok neyi özlediğinin sorulması üzerine ise "En çok kızımı okula götürmeyi özledim" dedi.
    Ahmet Şık da "Eksik kalmış adalet huzur getirmeyecek. Sadece benim yargılandığım davada beş tutuklu  daha var. 600 civarı öğrenci, 6000 civarı KCK tutuklusu var. Bunun mücadelesine devam edeceğiz" diye konuştu.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder