6 Mayıs 2012 Pazar

BİZİM İNSANLARIMIZ...











                                                      (Fotoğraflar: Süleyman Boyoğlu)
Not: Üçüncü karedeki kişiyi sanırım hatırladınız. Bu karedeki bey Karadenizli bir hemşerimiz... 3 Mayıs Perşembe günü Kabataş-Bağcılar hattında çalışan bir tramvayda fotoğrafını çekmiştim, ama adını sormamıştım. Bu beyle bugün tesadüfen karşılaştık. "3 Fidan'ı anma" etkinliğinin sabahki bölümünden sonra Taksim'e gitmek için Kabataş'a doğru yürürken kendisini gördüm. Hemen yanına yaklaştım. Merhabadan sonra ayaküstü sohbette; emekli öğretmen olduğunu ve tramvaydaki görüşmemizden sonra bisikleti ile Gemlik'e kardeşinin yanına gittiğini söyledi.  Gemlik'teki kardeşi ile üç günlük birliktelikten sonra İstanbul'a geldiğini anlattı. Ayrılırken "Ekrem Hoca", cep telefonunun bataryasının arızalandığını, yeni bir bataryayı nereden bulabileceğini sordu. Bulabileceği yerleri söyledim; vedalaştık. Vedalaşırken, bir kaç kara daha fotoğrafını çektim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder