6 Mayıs 2012 Pazar

ÇINAR ALTINDA DÜĞÜN HAZIRLIĞI...


          
Dün (5 Mayıs Cumartesi) herkesin görmesi gereken Burgazada'da fotoğraflar çekiyordum. Kalpazankaya'ya kadar gittim. Dönüşümde adanın arka ve ara sokaklarında yürüdüm. Tarihi bir kaç yüzyıla dayanan bir çınarın altında çoluk-çocuk, bayan-erkeği hummalı bir çalışma içinde gördüm. Çınara bayrak da asılmıştı. Kirli-tozlu masalar, sandalyeler temizleniyordu. İçimden 'herhalde bir çay bahçesi hazırlığı' diye geçirdim. Merak ettim çalışan bayanlara "Kolay gelsin. Çay bahçesi hazırlığı mı?" diye sordum. "Hayır, düğünümüz var. Düğün hazırlığı yapıyoruz" diye yanıt verdiler. Yine içimden "İnsanları sevecen Adalar'da yaşamak ne kadar güzel. Usta yazar Sait Faik Abasıyanık boşuna Burgazada'yı sevmemiş" diye söylendim. (Fotoğraflar: Süleyman Boyoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder