5 Haziran 2012 Salı

ORHAN KOLOĞLU İLE ÖLÜM ÜZERİNE...



      TARİHÇİ-YAZAR ORHAN KOLOĞLU'NA GİDENİN
      ARDINDAN ARTIK NEDEN YAZI YAZMADIĞINI SORDUM?

      Tarihçi-yazar Orhan Koloğlu ile geçtiğimiz günlerde kaybettiğimiz Orhan Boran üzerine sohbet yaptık. Koloğlu'na "Madem arkadaştınız, neden Orhan Boran Bey'le ilgili bir yazı kaleme almadınız?" diye sordum. Verdiği yanıt şöyle oldu:
     "15 sene kadar önce Bizim Gazete’de haftada bir yazarken, her seferinde yeni bir kaybettiğimiz gazeteci arkadaşın haberi geliyordu. Doğal olarak birlikte çalışmış olduğum bu kimselerin özelliklerini yazıp Allah’tan rahmet diliyordum.
     Bir müddet sonra her hafta birini kaybetmekte olduğumuzu fark ettim. Yazılarım sadece ölenlerin arkasından mersiye yazmakla geçmeye başladı. Bu yoğunluk kendimin de sıraya girmiş olduğumu hatırlattı. Ve bir makele yazıp bir daha kaybettiğimiz kıymetlerin arkasından yazmama kararımı bir köşe yazımla açıkladım. O gündür bu gündür hala gazeteciliğe devam etme numarasını sürdürüyorum. Günün birinde Bizim Gazete’de yazımı göremezseniz, anlayacaksınız ki süremi tamamlamışım…"
(Süleyman Boyoğlu)

1 yorum:

  1. Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden, .Bir çok seneler geçti, dönen yok seferinden. ( İnna Lillahi ve inna İleyhi Raciun )Bakara 156 Ayet.

    YanıtlaSil