10 Ocak 2014 Cuma

BABAM VE USTAM...

Eminönü-Tahtakale'de el arabasıyla nar suyu satan bir çocuk ve ona koltuk değneği ile destek vermeye çalışan bir babanın ekmek mücadelesi... (Fotoğraf: Süleyman Boyoğlu)

                                                     ÇIRAK ARANIYOR                                             
                                                    Elim sanata düşer usta
                                                    Dilim küfre, yüreğim acıya
                                                    Ölüm hep bana
                                                    Bana mı düşer usta?

                                                    Sevda ne yana düşer usta?
                                                    Hicran ne yana
                                                    Yalnızlık hep bana
                                                    Bana mı düşer usta?

                                                    Gurbet ne yana düşer usta
                                                     Sıla ne yana
                                                     Hasret hep bana
                                                     Bana mı düşer usta?
                                                                    Refik Durbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder