22 Ocak 2014 Çarşamba

SADIK GÜRBÜZ'LE YILLAR SONRA...

          78 kuşağının düzenlediği hemen hemen bütün konserlerinde görmeye alışık olduğumuz sanatçı Sadık Gürbüz ile SODEV’in Taksim Hill Otel’de gerçekleştirdiği “Gezi Direnişçilerine Ödül” töreninde karşılaştık. Karşılaştık derken, benden önce tören yerine giden gazeteci arkadaşım Sevim Ertemur’la Sadık Gürbüz’ü sohbet ederlerken buldum.
          Sadık Gürbüz’e “80 öncesi gençlerin konserlerinize; özellikle Spor Sergi Sarayı ve Açıkhava Tiyotrosu’ndaki etkinliklerinize gösterdiği ilgi ve coşkuyu şimdi göremiyoruz” dedim. “Olur mu!” dedi Gürbüz, “Daha birkaç gün önce Bursa’daydım. Oradaki coşkuyu, heyecanı bir görseydiniz, böyle konuşmazdınız. Aynı coşkuyu çağrıldığım yerlerde yine görüyorum. Yeter ki çağırsınlar” diye söyledi.
         Sadık Gürbüz, benim 9 yıl önce Sevim’le birlikte çalıştığım gazeteye de gelirdi. Gürbüz’ün o günden bugüne görüntüsünün pek değişmediğini de gözlemledim. Bu gözlemimi kendisine de söyledim.
         Bu arada Sadık Gürbüz, benden önce Sevim Ertemur’a “Yeni bir filmde rol alacağını” da söylemiş. Kendisine bağlamasıyla daha nice Pir Sultan Abdal eserleri seslendirmesi için bol nefes diliyoruz…
(Yazı ve fotoğraf: Süleyman Boyoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder