20 Ağustos 2012 Pazartesi

KATILA KATILA GÜLEN YAVRU KEDİ...

           Bir sokak kedisi, Merter'de bizimde oturduğumuz binanın çıkıntısı altında yaklaşık bir hafta önce doğum için hazırlanan meyve kasasında bir batında 6 yavru dünyaya getirdi. Doğumdan sonra kedi yavrularının bol süt emmesi için marketinden fırıncısına, apartman sakininden sokaktaki vatandaşına kadar herkes seferber oldu. Bu insanlar yiyecek içecek getirip kasanın yanına bırakıyordu.  Bir kaç gündür bu "mutlu aile"yi fotoğraflamak istiyordum. Kısmet bugüneymiş... 
          Öğlen saatlerinde ailenin ziyaretine elim boş gittim. Bir kaç kare fotoğraf almak için üzerlerine kapatılan ve yarı açık şekilde konulan plastik kasayı almak için hamle yaptım. Hiç ummadığım bir tepkiyle karşılaştım. Önce benim yiyecek bir şeyler getirdiğimi sanarak miyavlayan kedi, yavrularına zarar vereceğimi zannederek bana patilerini ve dişlerini gösterdi. Kedi uzun uzun "pıssss" diye tepki verirken, yavrularından birisi ise annesinden korktuğumu sanarak katıla katıla gülüyordu!..
          Şaka... Şaka... Çektiğim iki fotoğraf karesinden birinde böyle bir görüntünün ortaya çıktığını fark ettim ve blogda kullandım. 
(Fotoğraf: Süleyman Boyoğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder