26 Ağustos 2012 Pazar

KADIKÖY-KARTAL METROSUNDAKİ KOKU!..


        Bu pazar (26 Ağustos) Kartal-Koşuyolu Kalp Hastanesi'nde yatan bir yakınımı ziyaret için Kozyatağı'ndan, Kadıköy-Kartal arasında 17 Ağustos'tan beri çalışan metroya bindim. Yürüyen merdivenleri iner inmez bir koku hissettim. Tanıdık bir kokuydu...
       Dönüşte Kartal istasyonunda bindiğim metroda aynı koku yine vardı; ama Kozyatağı'ndaki kadar hissetmedim. Sanırım burnum biraz alıştı. Gübre kokusunu andıran kokuyu benim gibi hisseden bazı yolcular; "Bu ne kokusu? Bööö..." diye tepki gösterirken, çoğunluk tepki vermiyordu. Kokunun yeni vagonlardan kaynaklandığını düşünüyorum, umarım yetkililer en kısa zamanda bir çaresini bulurlar.
       Ha unutuyordum;  yolcular inerken metro vagonlarının dışını fotoğraflarken, güvenlik görevlisi fotoğraf çekmenin yasak olduğunu söyledi. Herkesin elinde bir cep telefonuyla görüntü aldığı bir zamanda metroda fotoğraf çekmenin neden yasak olduğunu çözemedim...
(Yazı ve Fotoğraflar: Süleyman Boyoğlu)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder